Subject: Topeltmaksustamise vältimise lepingud - litsentsitasu maksustamine
From: "Kristiin Tael" <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Date: Tue, 3 Dec 2024 11:52:46 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Soovin küsida seoses litsentsitasu tulumaksu kohaldamisega. Näiteks leping 
Taaniga ja lisaklausel litsentsitasude kohta:

Kas näiteks seemnete paljundamise eest makstav litsentsitasu (artikkel 12 - 
191), tuleb deklareerida TSD-l või see viide tähendab seda, kui on esitatud 
residentsustõend, siis ei tule seda deklareerida, kuna sisu mõttes ei lähe 
see litsentsitasu mõiste alla?

Tervitades Ɩ Best Regards,
Kristiin Tael
pearaamatupidaja Ɩ Chief Accountant

+372 5697 5005
Tähe 13, Viljandi linn, 71020, Estonia
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
scandagra.ee <https://scandagra.ee/>